FANDOM

Флора

Флора.

Флора — одна з головних персонажів у серіалі «Клуб Вінкс». Вона є членом-основником клубу Вінкс.

Створення Редагувати

Іджініо Страффі каже, що зовнішній вигляд Флори був частково заснований на образі Дженніфер Лопес.

В одному значенні, Флора - це богиня весни і квітів в Римській міфології. В іншому значенні, Флора - це рослинність якійсь місцевості. Флора обожнює рослини і володіє магією квітів і дерев, і ім'я у неї, відповідно, божественно-рослинне.

Зовнішність Редагувати

У Флори довге волосся світло-коричневого кольору, зелені очі і смаглява шкіра. Флора любить носити одяг ніжно рожевого кольору в поєднанні з зеленим.

Біографія Редагувати

1 - 3 сезон Редагувати

Вперше з'являється в другій серії першого сезону «Ласкаво просимо в Магікс». Флора народилася 1 березня на планеті Лінфея, де вся магія пов'язана з рослинами і природою. Магія землі - сила, що підкоряються Флорі, яка воліла боротися з ворогами мирним шляхом. По приїзду в Алфею Флора думала, що навряд чи зможе з ким-небудь подружитися. Але вона познайомилася з сусідкою по кімнаті Блум і її друзями. Кімната Флори усипана квітами, які вона вирощує і варить зілля для них. У першому сезоні у Флори не було ні кращої подруги, ні хлопця. На другому курсі навчання в Алфее вона зблизилася з текна і Лейлою, хоча вони здаються дуже різними. Піксі Флори, Чатта - Піксі моди і спілкування, зустрівшись з Флорою, відразу розкрила дівчині всі свої секрети, що і поєднало їх. Тоді ж Флора познайомилася з Геліей, хлопцем, що присвятив життя природі і поезії, якого полюбила всім серцем. Правда спочатку вона не була впевнена в його почуттях, хоча подруги її запевняли в тому, що Гелія любить її, адже він намалював її портрет і написав поему для неї. На уроках Флора стала постійно відволікалася і мріяла про хлопця, про те як вони одружаться. Дівчина вирішила написати йому листа з визнанням у своїх почуттях, але не зважилася вручити лист гелії. У Містечку Піксі Флора поборола свою нерішучість і зізналася Гелії в любові, за що отримала Чармікс, хоча і самої останньої. Отримання Енчантікс четвертої відбувається на Лінфеі і пов'язане з порятунком молодшої сестри Флори, Міелі. Під час нападу Трікс малятко падає в річку, отруєну відьмою Дарсі. Флора хоробро кидається за сестрою. Їй вдається врятувати Міелі, уклавши її з останніх сил в чарівний міхур, але сама фея не може вибратися. Коли все вирішують, що її більше немає, Флора отримує силу Енчантікс. За допомогою чарівної пилку Флора повертає до життя Чорну Іву та річку. Використовуючи сльози Верби, Вінкс звільняють Фарагонду від темного заклинання Валтора. Як і Блум, Флора не брала участь у випробуванні отримання водних зірок.

4 - 6 сезон Редагувати

У 4 сезоні разом с іншими феямі Вінкс Флора вирушає на Землю. Там вона знайомиться з Роксі - земною феею природи та тварин. Вони рятують дівчину від магов Темного Кола. У 5 сезоні дівчата получають силу Гармонікса для боротьби с Тританусом - кузеном Лейли. Потім вони получають силу Сереніксу та Блуміксу.

Рідна планета Редагувати

Рідну планету Флори показують тільки в одній серії. Відразу видно, що це дуже гарна зелена планета з величезними квітами, деревами й комахами. На планеті є Місто Дерев, в якому заборонені сучасні технології, але судячи з тих пейзажам, які показують у серії, технології на цій планеті якщо й використовуються, то дуже мало. В якості транспорту її жителі використовують гігантські листи, які ловлять вітер як дельтаплани, або величезних комах. А в одязі віддають перевагу квітковий стиль.

На Лінфіі живе молодша сестра Міелі, яка у 6 сезоні піде до Квіткової Академії.

Випадкова вікі