FANDOM

Техна

Техна.

Техна — одна з головних персонажів у серіалі «Клуб Вінкс». Вона є членом-основником клубу Вінкс і фея технології.

Біографія Редагувати

У неї світла шкіра, короткі пурпурові волосся та смарагдові очі. Вона розумна, інтелігентна, досвідчена, талановита і любить різні технології. Вона з планети Зеніт і черпає свої магічні здібності з технологічних та енергетичних джерел. Її впевненість у собі і новаторські ідеї становлять більшість її наукових знань, що робить її «основною» дівчиною для розробки пристроїв, які можуть врятувати її або її друзів у різних неприємностях. Техна любить грати та вивчати нові відеоігри, гаджети та комп'ютерні програми. Вона завжди практична, логічна та красива, але часом навіть занадто. Іноді Техна не може висловити свої емоції і засновує більшість своїх висновків та рішень на чистій логіці, але в другому та третьому сезонах вона вчиться долати ця й стає більш відкритою, доброзичливою та самовідданою і стає дійсно турботливою до своїх друзів, навіть якщо вона не намагається це показати.

У п'ятому сезоні Трікс вилаяла/розкритикувала мобільний Техни і була звернена в робота, однак друзі повернули її в нормальний стан. Її піксі — Діджит, піксі нанотехнологій, в 6-му сезоні її замінила Кора, піксі суперсили, чарівний вихованець — Чіко, каченя, її селкі — Літія, воротар планети Зеніт. Вона любить науку і технології, проводить багато експериментів у вільний час, а також захоплюється комп'ютерами, відеоіграми та дельфінами. У Техни фотографічна пам'ять. Вона є найкращою подругою Музи і дівчиною Тіммі. Вона — одна з фей балансу разом із Флорою.

Випадкова вікі