FANDOM

Муза

Муза.

Муза — одна з головних персонажів у серіалі «Клуб Вінкс». Вона є членом-основником клубу Вінкс і фея музики.

Біографія Редагувати

У неї світла шкіра, прямі довгі темно-сині до колін волосся, довга чолка і темно-сині очі. Її волосся на початку сезону зібрані в короткі кіски. Також вона любить різні види музики і може грати на різних інструментах. Незважаючи на свою завзятість, вона досить замкнута і часто представляється песимістичною, але все ж є вірною та турботливою подругою. Вона сама неупереджена та товариська з фей Вінкс і ніколи не боїться висловлювати свої думки.

Вона народилася на планеті Мелоді, де люди люблять всяку музику, особливо Музи, яка буквально росла разом із музикою і крутилася навколо неї. Її мати Матлін була чудовою співачкою, а її батько Хо-Бое був великим піаністом і навіть умів грати на віолончелі. Коли Муза була помолодше, її мати захворіла і померла, тому вона приховує всі свої спогади у своєму серці. Вона є найкращою подругою Техни. Її піксі — Т'юн, манірна ельфійка, яка часто грає на нервах Музи, оскільки вони протилежні одна одній особистості, і її піксі змінилася у 6 сезоні на Шері, піксі погоди, її чарівний вихованець Пепе, бурий ведмідь та її селкі — Сонна (Муза зустріла її, коли Трітаннус перетворив її в монстра), воротар планети Мелоді. Вона зустрічається з Рівеном. У Музи і Рівена деякі труднощі у взаєминах, тому що Рівень заздрив, думаючи, що Муза прагне до популярності у своїй музичній кар'єрі і забуде про нього; Рівен тоді не зміг підтримати прагнення Музи; Це розбило їй серце, і тоді вони розлучилися назавжди (вона говорить про це у десятому епізоді четвертого сезону), але незабаром усвідомили, що не можуть жити один без одного. Рівен намагається переконати Музу, що вони міцно кохають одне одного, і доводить їй, що він змінився. Муза змогла пробачити його і перейнятися довірою, що в підсумку призвело до їх примирення.

У шостому сезоні Муза і Рівен розлучилися, тому що Муза думала, що вони з Рівеном не повинні бути разом. Вона любить грати на різних музичних інструментах, співати, танцювати та складати музику. Вона є однією з найшвидших фей. Її фірмові кольори — фіолетовий маджента, червоний, яскраво-рожевий, пурпурний, фіолетовий, королівський синій, помаранчевий та жовтий. Її зачіска змінювалася протягом всіх сезонів: у першому сезоні у неї були дуже короткі кіски, але з третього сезону її волосся стали прямими та довгими. Вона — єдина фея, яка не використовує своє бажання Сиренікса у п'ятому та шостому сезонах. У першому сезоні її показали дуже красивою, але в четвертому сезоні вона любить носити спідниці і в цілому вона стала більш м'якою та турботливою.