FANDOM

Лейла.jpg

Лейла.

Лейла (Аїша в італійському та деяких інших версіях дубляжу) — одна з головних персонажів у серіалі «Клуб Вінкс». Вона є членом-основником клубу Вінкс і фея хвиль.

Біографія Редагувати

Вона здатна контролювати та управляти рожевою рідиною під назвою Морфікс, щоб приймати будь-яку облич. Лейла — принцеса планети Андрос, яка по суті є водою. Русалки є вірними союзниками батьків Лейли, і вони допомагають їй захистити планету. Вона непокорна, непідкупна, любить спорт і танці і по натурі щиросердна, також трохи ідеалістка і завжди знаходиться в русі, але іноді може трохи розсердитися. Лейла найбільше відноситься до спортсменів, бійців, танцюристів та грабіжників. Мабуть, вона найсильніша в групі.

Приєднується до команди Вінкс у другому сезоні і приходить разом із піксі, з якої пізніше зв'язуються Вінкс. Її піксі — Піфф, піксі солодких снів, яка часто допомагає Лейлі боротися з кошмарами. Її чарівним вихованцем є Міллі — білий кролик, її селкі — Леммі, охоронець воріт Андроса. Вона була нареченою Набу, але коли Набу врятував фей воїнів Землі, він впав у стан, схожий на кому, і пізніше помер. Це спонукало Лейлу приєднатися до фей воїнів Землі, щоб помститися за смерть свого коханого, але зрештою вона повернулася в команду Вінкс після перемоги над чарівниками. Захоплюється спортом і танцями, а також любить коней. Її найкраща подруга — Флора. Лейла — танцівниця професійного рівня. Вона найсильніша фея і представляє їх коло.

У п'ятому сезоні з'ясовується, що головний антагоніст Трітон є кузеном Лейли, і у неї зароджуються особливі відносини з Роєм. У шостому сезоні вона і Некс починають відчувати один до одного й з сьомого сезону вони починають зустрічатися. У неї темний відтінок шкіри, довгі кучеряві темно-коричневі волосся до колін з довгим чубчиком і блакитні очі.

Випадкова вікі