FANDOM

Winx

Клуб Вінкс.

Клуб Вінкс (італ. Winx Club) — італійський мультсеріал виробництва «Rainbow S.r.l.», створений режисером Іджиніо Страффі. Прем'єра відбулася 28 січня 2004 року в Італії на каналі Rai Due. В даний час вийшло 6 сезонів мультсеріалу по 26 серій у кожному. Але уже вийшов трейлер та частина з сьомого сезону.

Мультсеріал розповідає про пригоди дівчат-фей, які одного разу об'єдналися. Протягом серіалу їм доводиться постійно рятувати світ від нападу темних сил, а також вирішувати власні проблеми, адже у кожної з них, як і у будь-якої дівчини, є своє особисте життя і своє місце в світі. Головною героїнею серіалу є Блум, яка несподівано дізналася про світ фей і про те, що вона сама одна з них. Потрапивши в Алфею, школу для фей, Блум заснувала Клуб Вінкс разом зі своїми однокурсницями. В основі сюжетної лінії мультсеріалу лежить історія Блум і її рідної планети Доміно.

Серіал здобув величезну популярність у всьому світі і швидко став культовим. Вже у 2007 році серіал виходив на екрани в 130 країнах, в багатьох завоювавши лідерство, а продажі DVD перевищили 10 мільйонів одиниць в 41 країні, в тому числі понад мільйона одиниць в одній Італії. У 2011 році «Клуб Вінкс» отримав премію «Золотий ведмідь» у номінації «Кращий ліцензований бренд», випередивши Бакуган і Бен 10, що лідирували до цього.

Сюжет Редагувати

Основу сюжету складає історія дівчинки Блум, яка є принцесою королівства планети Доміно, але спершу нічого про це не підозрює і живе звичайним життям на Землі. Вона несподівано дізналася про існування чарівного виміру Магікс — світу фей і інших чарівних істот, і про те, що вона сама є феєю. Потрапивши в Алфею, Блум заснувала Клуб Вінкс — команду фей, куди увійшла вона і її подруги — Стелла, Флора, Муза і Техна, до яких пізніше приєдналася Лейла. Протягом перших трьох сезонів намагається Блум дізнатися все про своє минуле, своєї рідної планети і справжніх батьках. Також мультсеріал розповідає про пригоди Вінкс, про їх навчання в школі Алфея, про їх протистоянні силам зла і про їхнє особисте життя. Розв'язка подій перших трьох сезонів настає у повнометражному мультфільмі «Клуб Вінкс: Таємниця загубленого королівства». У четвертому сезоні Винкс відправляються на Землю, а друга повнометражна картина «Вінкс: Чарівна пригода» продовжує події першоï, розповідаючи про життя Блум на її рідній планеті. Пятий сезон розповідає про підводні пригоди фей, їх боротьбу з молодшим сином короля Нептуна Тритана. 3 повнометражний фільм Таємниця морської безодні доповнює події 5 сезону.

Перший сезон Редагувати

Блум, звичайна шiстнадцятирiчна дівчина, спокійно живе на Землі у місті Гардiнiя (розташовується на території Північної Америки). Блум з дитинства любила фей, і одного разу зустріла дівчину в блискучому костюмі, на яку напали магічні чудовиська. У дівчини виявилися чарівні сили, і вона відбивалася, як могла. Блум допомогла їй, несподівано для себе зумівши відкинути монстрів енергетичної хвилею. Дівчина дуже втомилася після битви, і Блум відвела її до себе додому. Чарівниця розповіла Блум, що її звуть Стелла, і вона — фея сонця і місяця; пам'ятаючи те, що сталося, вона пояснює Блум, що та теж є феєю і розповідає їй про школу для фей Алфею, де вона навчається. Стелла відвела її у світ і показала Магiкс. чарівну школу, де Блум вирішує залишитися. В Алфеї Блум і Стелла створюють Клуб Вінкс разом зі своїми новими подругами: Флорою, Музою і Техною. Незабаром після початку навчання в Алфеї вони стикаються з відьмами з Хмарної Башти: Айсі, Дарсі і Стормі, яких феї прозвали Трікс. Трікс хочуть роздобути велику силу Вогню Дракону. Не підозрюючи, де дійсно знаходиться сила, вони припускають, що вона укладена в чарівному кільці Стелли. Вони крадуть кільце, але незабаром розуміють, що воно марно для них. Вінкс забирають кільце назад. Одного разу, коли Трікс схопили Музу, Блум в люті вивільняє величезну енергію, і Трікс розуміють, що сила Вогню Дракону укладена в ній. Трікс всіляко намагаються її дістати, поки не беруть в заручники прийомних батьків Блум. Обманом відьми забирають собі Вогню Дракону. Пізніше Блум допомагає повернути свою силу дух її сестри Дафнi. Блум дізнається, що є принцесою планети Доміно, а сама її планета знищена трьома стародавніми відьмами, і що її справжні батьки — це Оритель і Маріон — король і королева Доміно. Коли Блум знову знайшла свою силу, Клуб Вiнкс перемагає Трікс в битві, коли ті мають намір захопити собі чарівний вимір, і Трікс відправляють в монастир Світлого Каменю на перевиховання. Блум розуміє, що є найсильнішою феєю в історії. Вона починає посилено цікавитися своїм минулим. П'ять дівчат стають дуже сильної командою, яка виступає проти сил зла. В рішенні складностей їм допомагає директриса школи Фарагонда. Також до боротьби проти сил зла приєднуються директор Червоного Фонтану Саладін і директриса Хмарної Башти Гріффін. Протягом сезону між Вiнкс і хлопцями зі школи Червоний Фонтан формуються пари: Блум і Скай, Стелла і Брендон, Муза і Рівен, Техна і Тіммі.

Другий сезон Редагувати

Після літніх канікул Клуб Вінкс повертається в Алфею, щоб почати свій другий рік навчання. Вони зустрічають нову фею Лейлу. Вона просить їх допомоги в порятунку її друзів Піксі, які знаходяться в заручниках у Лорда Даркара. Лорд Даркар є насправді "Примарою Фенікса", він хоче отримати контроль над усім чарівним світом. Для цього він повинен відшукати Поселення Піксі, щоб викрасти чотири фрагменти Кодексу, який відкриє йому портал в Світ Реалікса, де можна знайти Абсолютну Владу. Трікс також знайомляться з Лордом Даркаром і служать йому. Тим часом, Клуб Вінкс навчається тому, як отримати свій Чармікс. В Алфею прибуває нова "вчителька" і перетворює Блум в Дарк Блум для служби Лорду Даркару. За допомогою Дарк Блум Лорд Даркар відкриває портал у Світ Реалікса. Здавалося б, все втрачено. У самий останній момент Скай зізнається у своїх щирих почуттях до Блум, що допомагає зняти чари і повернути її до нормального стану. Після цього Блум всіх зцілює і завдає поразки Лорду Даркару. Після битви Блум і всі інші повертаються в Алфею і святкують цю подію. Лейла також вступає в Клуб Вінкс, в той час як у Стели планується велика угода в світі моди.

Третій сезон Редагувати

У третьому сезоні Вінкс знаходяться перед обличчям нового дуже сильного і небезпечного ворога - Валтора. Валтор - стародавній маг, створений трьома стародавніми відьмами з іскри від полум'я Великого Дракона. Валтор бився проти батьків Блум, але вони з останніх сил уклали його у вимірі Омега. Валтору з Омеги допомагають бігти Трікс, які були кинуті туди за їх злочини.

Члени Клубу Вінкс Редагувати

  • Блум - героїня анімаційного серіалу «Клуб Вінкс». Блум є центральною фігурою в сюжеті серіалу і засновницею Клубу Вінкс.Зовнішність У Блум пишні руде волосся, великі блакитні очі й світла шкіра. Вона вважає за краще носити речі блакитного кольору, синіх тонів. Перетворення чармікс - у Блум роспущенние волосся, маленька золотиста корона на голові; блакитний блискучий топ із золотистою підвіскою (ввиде кулі), внизу одягнена виблискуюча блакитна міні-спідниця; а на ногах блакитні короткі сопожкі на високій тонкетке. У кожному перетворенні у Блум блакитна одяг. Вона не любить підв'язувати волосся.
  • Стелла - Стелла була першою з фей, з ким познайомилась Блум. З тих пір как Блум врятувала Стеллу, вони стали найкращими подругами. Вони багато спілкуються и проводять час разом.
  • Флора - Друга найкраща подруга Блум - Флора. Дівчата полюбляють природу, живуть в одній кімнаті - в них багато спільного.
  • Муза - І Блум, і Муза полюбляють музику, у дівчат гарні голоси і вони добрі приятельки.
  • Техна - Блум відноситься з повагою до Техни, тому що у неї є гарний інтелект і благородність одночасно.
  • Лейла - Лейла стала членом клуба пізніше інших, у 2 сезоні. Стелла спочатку не полюбляла дівчину, тому Блум її захищала. А ще у 2 сезоні Блум трохи преревнувала Лейлу до Ская.

Випадкова вікі