FANDOM

Winx

Клуб Вінкс.

Клуб Вінкс (італ. Winx Club) — італійський мультсеріал виробництва «Rainbow S.r.l.», створений режисером Іджиніо Страффі. Прем'єра відбулася 28 січня 2004 року в Італії на каналі Rai Due. В даний час вийшло 6 сезонів мультсеріалу по 26 серій у кожному. Але уже вийшов трейлер та частина з сьомого сезону.

Мультсеріал розповідає про пригоди дівчат-фей, які одного разу об'єдналися. Протягом серіалу їм доводиться постійно рятувати світ від нападу темних сил, а також вирішувати власні проблеми, адже у кожної з них, як і у будь-якої дівчини, є своє особисте життя і своє місце в світі. Головною героїнею серіалу є Блум, яка несподівано дізналася про світ фей і про те, що вона сама одна з них. Потрапивши в Алфею, школу для фей, Блум заснувала Клуб Вінкс разом зі своїми однокурсницями. В основі сюжетної лінії мультсеріалу лежить історія Блум і її рідної планети Доміно.

Серіал здобув величезну популярність у всьому світі і швидко став культовим. Вже у 2007 році серіал виходив на екрани в 130 країнах, в багатьох завоювавши лідерство, а продажі DVD перевищили 10 мільйонів одиниць в 41 країні, в тому числі понад мільйона одиниць в одній Італії. У 2011 році «Клуб Вінкс» отримав премію «Золотий ведмідь» у номінації «Кращий ліцензований бренд», випередивши Бакуган і Бен 10, що лідирували до цього.

Сюжет Редагувати

Основу сюжету складає історія дівчинки Блум, яка є принцесою королівства планети Доміно, але спершу нічого про це не підозрює і живе звичайним життям на Землі. Вона несподівано дізналася про існування чарівного виміру Магікс — світу фей і інших чарівних істот, і про те, що вона сама є феєю. Потрапивши в Алфею, Блум заснувала Клуб Вінкс — команду фей, куди увійшла вона і її подруги — Стелла, Флора, Муза і Техна, до яких пізніше приєдналася Лейла. Протягом перших трьох сезонів намагається Блум дізнатися все про своє минуле, своєї рідної планети і справжніх батьках. Також мультсеріал розповідає про пригоди Вінкс, про їх навчання в школі Алфея, про їх протистоянні силам зла і про їхнє особисте життя. Розв'язка подій перших трьох сезонів настає у повнометражному мультфільмі «Клуб Вінкс: Таємниця загубленого королівства». У четвертому сезоні Винкс відправляються на Землю, а друга повнометражна картина «Вінкс: Чарівна пригода» продовжує події першоï, розповідаючи про життя Блум на її рідній планеті. Пятий сезон розповідає про підводні пригоди фей, їх боротьбу з молодшим сином короля Нептуна Тритана. 3 повнометражний фільм Таємниця морської безодні доповнює події 5 сезону.

Перший сезон Редагувати

Блум, звичайна шiстнадцятирiчна дівчина, спокійно живе на Землі у місті Гардiнiя (розташовується на території Північної Америки). Блум з дитинства любила фей, і одного разу зустріла дівчину в блискучому костюмі, на яку напали магічні чудовиська. У дівчини виявилися чарівні сили, і вона відбивалася, як могла. Блум допомогла їй, несподівано для себе зумівши відкинути монстрів енергетичної хвилею. Дівчина дуже втомилася після битви, і Блум відвела її до себе додому. Чарівниця розповіла Блум, що її звуть Стелла, і вона — фея сонця і місяця; пам'ятаючи те, що сталося, вона пояснює Блум, що та теж є феєю і розповідає їй про школу для фей Алфею, де вона навчається. Стелла відвела її у світ і показала Магiкс. чарівну школу, де Блум вирішує залишитися. В Алфеї Блум і Стелла створюють Клуб Вінкс разом зі своїми новими подругами: Флорою, Музою і Техною. Незабаром після початку навчання в Алфеї вони стикаються з відьмами з Хмарної Башти: Айсі, Дарсі і Стормі, яких феї прозвали Трікс. Трікс хочуть роздобути велику силу Вогню Дракону. Не підозрюючи, де дійсно знаходиться сила, вони припускають, що вона укладена в чарівному кільці Стелли. Вони крадуть кільце, але незабаром розуміють, що воно марно для них. Вінкс забирають кільце назад. Одного разу, коли Трікс схопили Музу, Блум в люті вивільняє величезну енергію, і Трікс розуміють, що сила Вогню Дракону укладена в ній. Трікс всіляко намагаються її дістати, поки не беруть в заручники прийомних батьків Блум. Обманом відьми забирають собі Вогню Дракону. Пізніше Блум допомагає повернути свою силу дух її сестри Дафнi. Блум дізнається, що є принцесою планети Доміно, а сама її планета знищена трьома стародавніми відьмами, і що її справжні батьки — це Оритель і Маріон — король і королева Доміно. Коли Блум знову знайшла свою силу, Клуб Вiнкс перемагає Трікс в битві, коли ті мають намір захопити собі чарівний вимір, і Трікс відправляють в монастир Світлого Каменю на перевиховання. Блум розуміє, що є найсильнішою феєю в історії. Вона починає посилено цікавитися своїм минулим. П'ять дівчат стають дуже сильної командою, яка виступає проти сил зла. В рішенні складностей їм допомагає директриса школи Фарагонда. Також до боротьби проти сил зла приєднуються директор Червоного Фонтану Саладін і директриса Хмарної Башти Гріффін. Протягом сезону між Вiнкс і хлопцями зі школи Червоний Фонтан формуються пари: Блум і Скай, Стелла і Брендон, Муза і Рівен, Техна і Тіммі.

Другий сезон Редагувати

Після літніх канікул Клуб Вінкс повертається в Алфею, щоб почати свій другий рік навчання. Вони зустрічають нову фею Лейлу. Вона просить їх допомоги в порятунку її друзів Піксі, які знаходяться в заручниках у Лорда Даркара. Лорд Даркар є насправді "Примарою Фенікса", він хоче отримати контроль над усім чарівним світом. Для цього він повинен відшукати Поселення Піксі, щоб викрасти чотири фрагменти Кодексу, який відкриє йому портал в Світ Реалікса, де можна знайти Абсолютну Владу. Трікс також знайомляться з Лордом Даркаром і служать йому. Тим часом, Клуб Вінкс навчається тому, як отримати свій Чармікс. В Алфею прибуває нова "вчителька" і перетворює Блум в Дарк Блум для служби Лорду Даркару. За допомогою Дарк Блум Лорд Даркар відкриває портал у Світ Реалікса. Здавалося б, все втрачено. У самий останній момент Скай зізнається у своїх щирих почуттях до Блум, що допомагає зняти чари і повернути її до нормального стану. Після цього Блум всіх зцілює і завдає поразки Лорду Даркару. Після битви Блум і всі інші повертаються в Алфею і святкують цю подію. Лейла також вступає в Клуб Вінкс, в той час як у Стели планується велика угода в світі моди.

Третій сезон Редагувати

У третьому сезоні Вінкс знаходяться перед обличчям нового дуже сильного і небезпечного ворога - Валтора. Валтор - стародавній маг, створений трьома стародавніми відьмами з іскри від полум'я Великого Дракона. Валтор бився проти батьків Блум, але вони з останніх сил уклали його в вимірі Омега. Валтору з Омеги допомагають бігти Трікс, які були кинуті туди за їхні злочини. Протягом сезону Вінкс отримають остаточне перетворення - силу Енчантікс. Феї Енчантікс також володіють чарівною пилком, за допомогою якої можна знімати темні заклинання, в подальшим це їм дуже прігождается. Кожна з Вінкс пішла на самовіддану жертву заради когось, за це отримавши Енчантікс. Тільки Блум домоглася отримання Енчантікс зусиллям волі. Блум дізнається, що колись Валтор бився з її батьками за наказом стародавніх відьом і обманом переміг їх. Пізніше Валтора перемогла Команда Світу, до складу якої крім батьків Блум входили Фарагонда, Гріффін і Саладін. Гріффін спочатку була на боці Валтора, але потім перейшла на праву сторону і стала директоркою школи відьом. Вінкс відправляються за Водними Зірками, сила яких протилежна Вогню Дракона, і її можна використовувати, щоб перемогти Валтора. Кожній з трьох фей, які вирішили пройти лабіринт, щоб отримати Водні Зірки, довелося пожертвувати чимось дуже дорогим для себе. Валтор насилає на Магікс силу чотирьох стихій і забирає собі Водні Зірки. Але Блум вдалося відкрити Скринька Агадора, де Валтор тримав усі свої заклинання. Три Стародавні Відьми розчарувалися в Валторе та відібрали назавжди його людське обличчя. Блум перемогла Валтора в ментальній битві. Трікс знову схопили і відправили у Світлий Камінь. Також у цьому сезоні Лейла знаходить свою пару - це Набу, чарівник, за якого батьки збиралися силою видати її заміж, проте пізніше вона зрозуміла, що сама любить його. Блум продовжує пошуки своїх справжніх батьків.

Клуб Вінкс: Таємниця загубленого королівства Редагувати

Події трьох сезонів завершив повнометражний мультфільм «Вінкс: Таємниця загубленого королівства», де Вінкс і фахівці відправляються в королівство Доміно в пошуках справжніх батьків Блум. У підсумку, Блум вдається оживити своїх батьків і всю свою планету, після чого її Енчантікс стає остаточним, а Скай робить їй пропозицію, що вона з радістю приймає.

Четвертий сезон Редагувати

У четвертому сезоні Вінкс повертаються в якості викладачів в школу Алфея. Директриса Фарагонда відводить в Зал Чаклунства, куди могли зайти тільки найвидатніші особистості. Вона розповідає Вінкс про нову трансформації Белівікс, яка є більш високою формою розвитку Енчантікс. Надалі Вінкс відкривають нові можливості в Белівікс: Бистрікс, Зумікс і Трасікс. Блум йде по коридору історії чарівного виміру і бачить на стінах портрети найлютіших своїх ворогів: Древніх відьом, Трікс, лорда Даркара і Валтора. За портьєрою вона виявляє портрет чотирьох невідомих злих магів. Трохи пізніше біля Алфеї з'являються ті самі маги, яких звуть огронейший, Думан, Гантлос і Анаган. Вони все життя займалися полюванням на фей Землі і тепер вирішили забрати останню земну фею. Вони вважали, що це Блум, але темний портал відмовився її прийняти, і вони відправилися в пошуках феї на Землю. За завданням Фарагонди Вінкс відправляються на нашу планету з метою захистити цю дівчину, яка, як виявилося, живе в гардинами. Фахівці, теж за завданням директриси, таємно відправляються їм допомагати. Щоб підтримувати свій добробут на Землі, Вінкс відкривають магазин «Любов і Звірі», в якому дарують мешканцям гардини маленьких літаючих звірків, яких Флора придумала створювати з м'яких іграшок, і продають предмети догляду за звірками. Останню фею Землі звуть Роксі. Вінкс доводиться переконувати її в тому, що вона фея. Повіривши їм, Роксі допомагає Вінкс знайти сили Белівікс. Вінкс отримують нову силу, яка за допомогою віри людей в них допомагає їм боротися з магами Чорного кола. Після перемоги над чаклунами Вінкс продовжили спокійне життя на Землі, почали займатися співом і утворили рок-групу Вінкс. Багато випробувань пережили їхні стосунки з хлопцями. Ослаблені маги, однак, незабаром повернулися і обманним шляхом втёрлісь в довіру до Вінкс. Вінкс вдається звільнити фей Землі, проте ті замість подяки запропонували приєднатися до них у боротьбі з «зрадили їх світ» людьми. Надалі Вінкс отримують від Ефірних фей так звані Дари Долі: Софікс і Любовікс. Дарунки долі повинні допомогти Вінкс в протистоянні збожеволілим від спраги помсти феям Землі, які почали тероризувати людей і перетворювати планету в дикі зарості. Зрештою Вінкс вдається втихомирити земних фей, а маги тим часом постали перед судом Моргани - королеви земних фей. Вони обдурили всіх і за допомогою Чорного кола напали на фей і відкрили воронку, яка затягувала їх всередину. Набу пожертвував собою заради перемоги над магами. Один з дарів долі передбачав одноразову допомогу помираючому, але огронейший взяв його і застосував на висохлий паросток, з якого виросла квітка. Лейла в розпачі уклала енергію Набу в цьому квітці. Наприкінці Лейла приєдналася до Небуле з метою помститися магам. Моргана розповідає Роксі, що та є її дочкою, принцесою земних фей. Чаклуни ховаються у вимірі Омега, і Вінкс відправляються туди на допомогу Лейле, однак чаклуни самі погубили себе - вони замерзли в льодах Омеги і впали у прірву.

Клуб Вінкс: Чарівна пригода Редагувати

Алфея святкує початок нового навчального року, в той час як Блум на Доміно переживає кращі моменти свого нового життя принцеси. За допомогою Трікс стародавні відьми знайшли Древо Життя, яке містить позитивні і негативні сторони магії. За допомогою потужного заклинання вони порушують цей баланс і забирають усю позитивну енергію з Магікса. У Ская виявляється темний секрет.

П'ятий сезон Редагувати

У п'ятому сезоні Вінкс відправляються в підводне царство Андроса, де короля підводного царства є два сини: злий і підступний Трітаннус і добрий і чуйний Нерей, якому судилося стати спадкоємцем престолу Андроса. У результаті екологічного забруднення Трітаннус перетворився в могутню чудовисько, що володіє магічним тризубом здатним перетворювати морських мешканців в страшних мутантів. Тепер його головна мета - захопити владу в підводному царстві і підкорити собі світ Магічного вимірювання! Сили Вінкс недостатньо могутні, щоб здолати лиходія у підводному битві, тому феї починають важкий шлях пошуку сили Гармонікс і сили Сіренікс, які дозволять їм стати Феями-русалками і битися з Трітаннусом. У цій подорожі феям допомагатимуть Чарівні морські створення Селкіс і Боллабіс. Чи зуміють Вінкс перешкодити Трітаннусу стати злим Імператором Нескінченного океану і захопити Магічний вимір?

Клуб Вінкс: Таємниця морської безодні Редагувати

Після ув'язнення Тритануса в Облівіон відьми Трікс намагаються заволодіти Імператорським Троном, але випадково будять Політею, німфу Сиренікса, яка була проклята відьмами-прародительками. Політея погоджується на угоду з Трікс. Вона повідомляє відьмам, що вони повинні звільнити Тритануса з Облівіона, а для цього потрібна життєва сила, що належить Королю. Трікс згадують про Ская, короля Еракліона і нареченого Блум. Вони відправляються в Гарденію, де весь цей час знаходяться Блум і Скай. Трікс викрадають короля. Для того, щоб врятувати його, Вінкс повинні застосувати всі свої зусилля. Це пригода розповість, чи зможуть Вінкс перешкодити підступним планам Політеї і чи врятують вони Ская.

Шостий сезон Редагувати

У шостому сезоні Блум та інші відважні феї з клубу «Winx» знову готові врятувати весь світ від могутніх лиходіїв. У Хмарній Вежі з'явилася нова відьма на ім'я Селіна, володіє книгою зла під назвою «Легендариум». Заклинання з «Легендариума» володіють особливою силою: користуючись ними, Селіна має намір пожвавити відомі всім нам стародавні легенди і міфи. Отримавши в своє розпорядження таку невідому міць, Селіна збирається захопити владу над усім світом. І не тільки вона створить нові проблеми для світу і його відважних рятівниць з клубу «Winx»: на арені знову з'являться давні знайомі Блум і її подруг - відьми «Трікс», які вже не раз зазнавали поразки, але ніяк не хочуть здаватися. В цей раз вони планують помститися Хмарної Вежі, Алфее і Червоному Фонтану. Але «Вінкс» теж не будуть боротися з лиходіями поодинці: на допомогу їм прийдуть старі друзі пікс, які давно хотіли відвідати юних фей і тепер готові надати будь-яку посильну допомогу.

Персонажі Редагувати

Члени Клубу Вінкс Редагувати

  • Блум — героїня анімаційного серіалу «Клуб Вінкс». Блум є центральною фігурою в сюжеті серіалу і засновницею Клубу Вінкс. Зовнішність У Блум пишні руде волосся, великі блакитні очі й світла шкіра. Вона вважає за краще носити речі блакитного кольору, синіх тонів. Перетворення Чармікс — у Блум роспущенние волосся, маленька золотиста корона на голові; блакитний блискучий топ із золотистою підвіскою (ввиде кулі), внизу одягнена виблискуюча блакитна міні-спідниця; а на ногах блакитні короткі сопожкі на високій тонкетке. У кожному перетворенні у Блум блакитна одяг. Вона не любить підв'язувати волосся.
  • Стелла — Стелла була першою з фей, з ким познайомилась Блум. З тих пір как Блум врятувала Стеллу, вони стали найкращими подругами. Вони багато спілкуються и проводять час разом.
  • Флора — Друга найкраща подруга Блум — Флора. Дівчата полюбляють природу, живуть в одній кімнаті — в них багато спільного.
  • Муза — І Блум, і Муза полюбляють музику, у дівчат гарні голоси і вони добрі приятельки.
  • Техна — Блум відноситься з повагою до Техни, тому що у неї є гарний інтелект і благородність одночасно.
  • Лейла — Лейла стала членом клуба пізніше інших, у 2 сезоні. Стелла спочатку не полюбляла дівчину, тому Блум її захищала. А ще у 2 сезоні Блум трохи преревнувала Лейлу до Ская.

Фахівці Редагувати

  • Скай — принц Еракліона. До початку навчального року він помінявся місцями з його сквайром, Брендоном, аби мати більшу свободу дій. Він був названим нареченим Діаспори, проте зміг порвати з нею, тому що закохався в Блум. Скай розумний, веселий, мужній, чарівний, співчуваючий та вірний, володіє розкішним світлим волоссям. Він досить близький до Брендону, і вони кращі друзі. Скай хоче бути льотчиком-експертом, і він прекрасний фехтувальник. Він має блакитний лазерний меч, і на додаток використовує блакитний лазерний щит і такий же бумеранг.
  • Брендон — сквайр Ская. Часом може бути егоцентричним, що робить його чудовою парою для Стелли. Брендон дуже м'язистий і, здається, любить показувати це, постійно носячи одяг з короткими рукавами. Він найсильніший і найбільш фізично розвинений в групі. Незважаючи на своє захоплення, він вірний та люблячий партнер. У нього є великий зелений лазерний меч.
  • Рівен — аскет в групі. Рівен напускає на себе холодний вигляд, і має складності з вираженням своїх емоцій, бо вони лякають його. Він часто конкурує зі Скаєм. Він хороший фехтувальник, володіє пурпурним лазерним клинком, що нагадує ятаган. Протягом 2-го сезону Рівен боїться зізнатися Музі в любові, але в кінці сезону він вирішується. Протягом 3-го сезону Муза розлучається з ним, але в останньому епізоді вони вирішують залишитися разом. Надалі відносини Рівена з Музою ще не раз пройдуть перевірку.
  • Тіммі — боязкий фахівець, який воліє діяти розумом. Хоча Тіммі має проблеми з вираженням своїх почуттів до Текни, він героїчно захищає її в багатьох випадках. Він має жовту лазерну рапіру й лазерний пістолет з розширеним функціоналом. Тіммі дуже боязкий та малодосвідчений у відносинах з дівчатами, тому не знає, як говорити або куди піти з ними, не кажучи про технології, що й заважає йому у відносинах з Текною.
  • Гелія — художній студент і племінник Саладіна. Він був кращим студентом, поки не вирішив присвятити своє життя природі та поезії. Гелія — гуру, і його не цікавлять світські будні, адже головне в його житті — гармонія, самовладання. Тим не менш, він рятує Флору, використовуючи свої лазерні рукавички, і з деяких причин вирішує залишитися в школі Червоний Фонтан. Гелія — тихий чоловік, який воліє малювати, незважаючи на те, що героїзм знаходиться в його крові.
  • Набу — чаклун, син багатого вельможі на планеті Андрос, де умовно заручений з принцесою Лейлою. Спеціалістом по суті не є, але був радо прийнятий командою фахівців і став за правом вважатися одним з них. Він втік зі свого королівства, аби дізнатися, що являє собою ця наречена, але був спійманий і помилково прийнятий за ворога. Не бажаючи говорити Лейлі, хто він насправді, він використовував псевдонім «Офір», але пізніше він відкриває їй правду, бо закохався в неї. Робить офіційну пропозицію Лейлі в 4 сезоні. В кінці четвертого сезону Набу пожертвував собою заради перемоги над магами, але Лейла зберегла його енергію в квітці, для того щоб згодом повернути його до життя. Набу знову з'являється у другому повнометражному фільмі Клуб Вінкс — Чарівна пригода. В 7-й серії 5-го сезону з'являється ілюзія Набу, який лає Лейлу за те, що та не змогла його врятувати.
  • Рой — студент з Андроса. Відчуває почуття до Лейли. Перша поява в 5 сезоні, показаний одним з фахівців у 6 сезоні.
  • Некс — один з Паладинів. Симпатизує Лейлі й постійно конкурує з Роєм, намагаючись сподобатися їй. Проте він нерідко вдається до нечесних прийомів, що викликає роздратування у Лейли та інших. Перша поява: 3 серія 6 сезону. В кінці сезону Лейла вибирає відносини з ним.
  • Торен — один з Паладинів. В кінці 6 сезону справив весілля з Дафной. Кузен Ская.

Сили Редагувати

Чарівні сили Вінкс Редагувати

  • Чарівниця Вінкс: Це назва першої трансформації фей, яке придумали для себе учасники клубу Вінкс. Часто перше перетворення відбувається під час паніки або битви. Феї, які досягли основного перетворення, пізніше можуть дійти до більш високих ступенів саморозвитку феї.
  • Чармікс: Кожна фея отримала Чармікс, переступивши свої слабкості. З отриманням Чармікса сили Вінкс зросли, і вони отримали можливість використовувати магію в тих вимірах, в яких звичайна магія не діє.
  • Енчантікс: Енчантікс є остаточним перетворенням, незважаючи на те, що щаблі розвитку фактично нескінченні. Отримавши Енчантікс, фея отримує чарівну пилок, сильніші крила і підвищення магічних сил. Енчантікс можна отримати тільки пішовши на самовіддану жертву заради когось, як правило, зі свого миру. За допомогою чарівної пилку можна знімати темні заклинання.
  • Белівікс: Ця сила грунтується на вірі. Вінкс отримали Белівікс, коли переконали Роксі в існуванні фей, і вона в них повірила. Ця трансформація збільшує сили, дає більш сильні крила і три додаткових пари крил: Бистрікс - крила швидкості, Зумікс - крила телепортації і Трасікс, за допомогою яких можна бачити події минулого.
  • Дарунки Долі: Дарунки Долі - це три дару Ефірних Фей клубу Вінкс, які були дані ним для допомоги в нелегких місіях на Землі. Кожен дар дає феям особливі можливості, що допомагають пристосуватися до того чи іншого виду навколишнього середовища, де Вінкс повинні виконати свою місію. Кожен дар можна використовувати лише одного разу.
  • Гармонікс: Ця сила дозволяла Вінкс дихати і користуватися своїм чаклунством під водою.
  • Сіренікс: Цю силу Вінкс отримали зібравши всі камені (співчуття, сміливості і т. П.) І об'єднавши сили. Так само в цьому їм допомогли Селкі і хранительки Сіренікса.
  • Блумікс: Сила яка має в своїй основі частина Сили Полум'я Дракона.

Інші магічні сили Редагувати

  • Глумікс: Це подарунок лорда Даркара для Трікс, порівняємо за силою з Чарміксом. У Айсі він розташований на шиї, у Дарсі він розташований на лівій руці, а у Стормі на правій руці.
  • Подарунок Валтора: Наприкінці третього сезону Валтор дав Трікс нову силу, щоб вони могли протистояти феям Енчантікс.
  • Темний Сіренікс: У п'ятому сезон Трітанус вкрав силу сіренікса Дафни і дав її Трікс.
  • Релікс: - чарівна сила магічного кодексу Алфеї, Хмарної Башти, Червоного Фонтану і Поселення Пікс. Релікс - дуже потужна енергія. Цю силу хотів дістати лорд Даркар, який вважав її за силою перевершує Вогонь Дракона, але йому це так і не вдалося.

Клуб Вінкс в Україні Редагувати

З 18 червня по 4 грудня 2011 року телеканал «Інтер» почали показувати 1-4 сезони, а з 2012 року - 5 сезон 1-13 серії. З 15 квітня 2012 року повторні покази транслювали на телеканалі «Піксель», а з 2013 року - 5 сезон 14-26 серії. З 9 червня 2014 по 20 березня 2015 та 31 серпня 2015 року по теперішній час показують на каналі «ТЕТ». З 31 серпня 2015 року транслюють 5-7 сезони на каналі «ТЕТ».

Український дубляж Редагувати

Багатоголосе закадрове озвучення студії «Так Треба Продакшн» (1-5 сезони) Редагувати

  • Ролі озвучували:
  • Катерина Буцька — Блум, Стормі, епізоди
  • Наталя Поліщук — Стелла, Лейла, міс Гріфін, епізоди
  • Олена Бліннікова — Флора, Айсі, Грізельда, епізоди
  • Валентина Сова — Муза, Роксі, міс Фарагонда, Мітсі, Дафні, епізоди
  • Світлана Шекера — Текна, Дарсі, Ванесса, епізоди
  • Дмитро Терещук — Скай, Рівен, Лорд Даркар, Валтор, Тританнус, епізоди (1 сезон, 2 сезон: 1-9 серії, 20-26 серії, 3-5 сезон)
  • Анатолій Пашнін — Скай, Тіммі, Брендон, Рівен, Майк, Лорд Даркар, Ціп, епізоди (1 сезон: 1-20 серії, 2-5 сезони)
  • Сергій Ладєсов — Тіммі, Брендон, Ціп, епізоди (1 сезон: 21-26 серії)

Дубляж студії «1+1» (5-7 сезони) Редагувати

  • Ролі дублювали: Юлія Перенчук, Наталя Романько, Елизавета Зіновенко, Анастасія Зіновенко, Дарина Муращенко, Катерина Брайковська, Катерина Буцька, Олена Яблучна, Олена Узлюк, Лариса Руснак, Наталя Ярошенко, Людмила Ардельян, Лідія Муращенко, Олег Лепенець, Євген Пашин, Михайло Жонін, Анатолій Зіновенко, Дмитро Завадський, Максим Кондратюк, Павло Скороходько, Михайло Тишин, Андрій Твердак, Олександр Погребняк, Юрій Кудрявець та інші.

Посилання Редагувати