FANDOM

Блум

Блум.

Блум — головна героїня анімаційного серіалу «Клуб Вінкс». Блум є центральною фігурою в сюжеті серіалу і засновницею Клубу Вінкс.

Створення Редагувати

Відомо, що прототипом для феї була дівчина на ім′я Антонелла, яка не знала хто її справжні батьки. За словами творця серіалу Іджініо Страффі, зовнішній вигляд Блум був частково заснований на образі Брітні Спірс, а її характер - «рішучий і трохи впертий» — списаний з дружини Страффі, Джоани.

Біографія Редагувати

Блум народилася на планеті Доміно 10 грудня, її батьки - король Орітель і королева Меріон. Незабаром після її народження на її планету напали три Стародавні Відьми, які хотіли забрати силу Вогню Дракона з Доміно. Під час бою королівство разом з його населенням було знищено. У трагічному фіналі битви Дафні, старша сестра Блум, зуміла зробити так, щоб Вогонь Дракона не потрапив в руки злих відьм. Зібравши залишок сил, вона відправила Блум через портал на Землю.

На Землі, в Північній Америці, в місті Гардинія, в палаючому будинку, дівчинку знайшов пожежний Майк, котрий врятував її з вогню, який не заподіяв малятку шкоди. Батьків дівчинки не знайшлося, і Майк зі своєю дружиною Ванессою, удочерили Блум і ростили, як рідну доньку. За ці роки вони сильно до неї прив'язалися і полюбили. Найкращий подарунок, який вони їй коли або зробили - це маленький кролик з великими вухами, якого Блум назвала Кіко. Блум жила, не знаючи про свій дар, тому не розвивала його зовсім, хоча все одно таємно мріяла про магію. Її улюбленою книжкою завжди була книга казок про фей.

Під час земного життя вічної суперницею Блум була зарозуміла Мітсі, яка не пропускала випадку нашкодити їй. При першій появі в серіалі Блум було 16 років. Як правило, Блум носить одяг переважно блакитного забарвлення. На офіційному сайті про серіал «Клуб Вінкс» сказано, що її улюблений колір червоний, але в одному моменті серіалу вона говорить професору Авалону, що її улюблений колір фіолетовий. Вона любить читати книги про чарівність і грати зі своїм кроликом Кіко. Її улюблений предмет - Зіллєваріння, а улюблене заклинання - Вогонь Дракона.